Daarnhouwer

Wat je van ver haalt…

Daarhnouwer - wat je van ver haalt - onze kapel

Overtuigend

Al sinds 1908 is Daarnhouwer groots in cacao, koffie, noten, kruiden en thee. Boegbeeld voor Daarnhouwer is ‘De Halve Maen’. Het schip is een essentieel onderdeel van de identiteit. Het staat voor de reis die wordt gemaakt om alle grondstoffen en ingrediënten veilig de haven binnen te loodsen.

Activerend

Om de kwaliteit en authenticiteit van zowel Daarnhouwer als haar natuurlijke producten ook in de volgende 100 jaar te blijven waarborgen, werden merk en boodschap voorzien van een verse uitstraling.

Tastbaar

Alle onderdelen van het merk werden in een nieuw jasje gestoken, te beginnen bij het logo dat een nieuwe uitstraling kreeg zonder zijn authentieke elementen te verliezen.

Toepasbaar

Al direct bij binnenkomst in het kantoor is de restyling voelbaar. Bespreekruimtes, passages en werkkamers werden aangekleed met herkenbare vergezichten van landen van herkomst en met afbeeldingen van inheemse planten. Ook in de website en de digitale nieuwsbrieven werd de nieuwe beeldtaal doorgevoerd. Naast werk is er natuurlijk ook ruimte voor ontspanning. Voor de game corner op de afdeling ontwikkelden we de typische Daarnhouwer zitzakken. Hoe herkenbaar wil je het hebben?

Daarnhouwer - huisstijl
Daarnhouwer - huisstijl - onze kapel
Al direct bij binnenkomst in het kantoor is de restyling voelbaar.
Daarnhouwer - brand design - onze kapel

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Rob Hoogeveen van Onze Kapel

Rob Hoogeveen

Founding partner / campaign strategist

Frits Drijver van Onze Kapel

Frits Drijver

Founding partner / brand strategist

Mariska Roozen van Onze Kapel

Mariska Roozen

Project manager