KPN

De interactieve winkel

KPN - interactieve winkel

Overtuigend

De KPN-winkels zijn een verlengstuk van de totale merkbeleving en moeten dan ook een fysieke vertaling worden van de online beleving van KPN.com.

Activerend

Dezelfde belofte van service en gemak moet je zowel online als live kunnen bieden aan elke klant. Een 100% digitale, interactieve ervaring waar de off- en online wereld nog dichter bij elkaar worden gebracht.

Tastbaar

In samenwerking met architectenbureau DoepelStrijkers creëerden we een plek waar de klant centraal staat en waar de producten van KPN in alle vrijheid ervaren, beleefd en ontdekt kunnen worden.

Toepasbaar

De nieuwe formule is inmiddels bij meer dan 80 KPN-winkels in Nederland doorgevoerd. Zo kan iedereen, waar dan ook, deze nieuwe winkelervaring beleven.

KPN - interactieve winkel
KPN - interactieve winkel
Een 100% digitale, interactieve ervaring waar de off- en online wereld nog dichter bij elkaar worden gebracht.

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Rob Hoogeveen van Onze Kapel

Rob Hoogeveen

Founding partner / campaign strategist

Frits Drijver van Onze Kapel

Frits Drijver

Founding partner / brand strategist

Mariska Roozen van Onze Kapel

Mariska Roozen

Project manager