Merkstrategie

Aandacht van mensen, voor jouw merk. Dat is waar het op neerkomt. Onze strategen maken concrete keuzes die waardevol zijn voor merken en mensen.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

Louwman Museum

De nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie van het Louwman Museum maakt de geschiedenis van de vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.

Pathé

Hoe gaan we de Pathé bioscopen vol krijgen wanneer het buiten volop zomer is? Simpel, door de nieuwste films neer te zetten als het perfecte zomeruitje voor de hele familie.

hallo,

Het nieuwe ICT merk hallo, draait om echt contact. Daarom is ‘hallo’ de kern van het merk, van de unieke naam tot de merkstrategie en alle interne & externe communicatie.

LLokaal

Om iedereen de kans te geven om zich een leven lang te blijven ontwikkelen initieerde MBORijnland een platform voor beroepskeuze en oriëntatie. Wij bouwden het nieuwe merk, van naam tot strategie en communicatie.

Pathé

Pathé excites your day. Dus in plaats van op je mobiel kijken kun je ook iets echt leuks gaan doen. Naar de allernieuwste films bijvoorbeeld, want bij Pathé draait altijd wat leuks.

UBER EATS

Om Uber Eats in de de grote steden te activeren werd ons gevraagd om een campagne te ontwikkelen die het merk zichtbaar maakt en mensen direct aanzet tot bestellen.