Jouw lach, onze passie
MyDent biedt hoogwaardige mondzorg in Nederland en zet zich in voor een persoonlijke aanpak. Met aandacht voor culturele diversiteit en individuele behoeftes is MyDent dé plek waar patiënten zich begrepen en gewaardeerd voelen.
THE BRIEF
Creëer een merkstrategie voor MyDent die de unieke, persoonlijke aanpak van het bedrijf benadrukt en het vertrouwen van bestaande en nieuwe patiënten versterkt.
SMART IDEA
Onze Kapel heeft het onderscheidend vermogen van MyDent samengebracht in een heldere merkstrategie die als basis dient voor alle interne en externe communicatie. De focus ligt op het opbouwen van een persoonlijke en culturele band tussen de tandarts en patiënt. Dit is de kern van het merk: mondzorg die écht bijdraagt aan een gezonde glimlach en zelfvertrouwen.
BIG IMPACT
Dankzij de nieuwe merkstrategie en employer branding-trajecten is MyDent zichtbaar veranderd. In alle vestigingen, op de website en via verschillende communicatiemiddelen komt het persoonlijke karakter van MyDent tot leven. Het resultaat: een hogere patiënttevredenheid, versterkte merkloyaliteit en een toename in het aantal nieuwe aanmeldingen.
Een hogere patiënttevredenheid, versterkte merkloyaliteit en een toename in het aantal nieuwe aanmeldingen.
Account
- Frits Drijver
Planning
- Iduna Schrijvers
Strategie
- Frits Drijver
Design
- Nando Pawirodikromo
Digital
- Sebastian Brons