Cases

Onze Kapel biedt alle specialisaties die nodig zijn om merken te activeren en mensen te bewegen. Met de juiste boodschap, op het juiste moment.
Louwman Museum

De nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie van het Louwman Museum maakt de geschiedenis van de vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.

Kieskeurig.nl

Kieskeurig.nl is meer dan een online platform. Kieskeurig zijn is een kwaliteit die wij als Nederlanders allemaal bezitten. En voor al die mensen is er een plek waar je die mentaliteit in de echt praktijk kunt brengen.

BRP Sea-Doo

Er is meer te beleven op het water. De Sea-Doo community in de grootste markten van Europa worden dagelijks getrakteerd op inspiratie en jaloersmakende ervaringen.

Pathé

Hoe gaan we de Pathé bioscopen vol krijgen wanneer het buiten volop zomer is? Simpel, door de nieuwste films neer te zetten als het perfecte zomeruitje voor de hele familie.

hallo,

Het nieuwe ICT merk hallo, draait om echt contact. Daarom is ‘hallo’ de kern van het merk, van de unieke naam tot de merkstrategie en alle interne & externe communicatie.

LLokaal

Om iedereen de kans te geven om zich een leven lang te blijven ontwikkelen initieerde MBORijnland een platform voor beroepskeuze en oriëntatie. Wij bouwden het nieuwe merk, van naam tot strategie en communicatie.

Onze klanten

Heerema - Logo
Prescan - Logo
Tui - Logo
Comaen - Logo
Brinkhof - Logo
Lotto - Logo
SNS - Logo
Legian - Logo
Louwman Museum - Logo
BRP - Logo
Kieskeurig - Logo
Delta - Logo
Köller Muller - Logo
KPN - Logo
De Facultatieve - Logo
De Nederlandse Kluis - Logo
SkinVision - Logo
VMN Media - Logo
De Volksbank - Logo
Grant Thornton - Logo
Severs Breeman - Logo
Mama Cash - Logo
Nationale Nederlanden - Logo
World Nautic Center - Logo
IFS - Logo
Mobox - Logo
Sibarth - Logo
LLokaal - Logo
innogy - logo
Pathé - Logo