Smart ideas,
big impact.

Bouwen met persoonlijkheid

Paul de Boer bouwt, verbouwt en restaureert.
Van panden uit de 17e eeuw tot moderne objecten. Steeds vaker blijkt verbouw of restauratie een betere optie dan nieuw bouwen. Vanwege de historie of architectuur, maar ook vanwege de kosten. Paul de Boer heeft eigen vakmensen die een geweldig resultaat weten te realiseren. Van jonge, creatieve restaurateurs tot een oudere garde die over ouderwets vakmanschap beschikken.

Client Paul de Boer Bouw
Services
Branding Design Digital

THE BRIEF

Paul de Boer Bouw staat bekend als een algemene aannemer, actief in alles: van dakkapellen tot totale verbouwingen en onderhoud. Maar het is vooral een bedrijf dat uitzonderlijke, hoogwaardige bouwprojecten realiseert – van de restauratie van monumentale kerken tot de bouw van luxe villa’s. Hoe scherpen we de merkpositionering en strategie aan?

SMART IDEA

De focus in communicatie ligt op bijzondere bouwprojecten, waarbij vakmanschap en persoonlijke service centraal staan. Paul de Boer zelf werd het boegbeeld van het bedrijf – een aannemer met een gezicht. En rommelige bouwplaatsfoto’s maakten plaats voor krachtige beelden van vakmensen en indrukwekkende eindresultaten. De merkidentiteit is volledig vernieuwd en straalt nu dezelfde klasse uit als de projecten zelf.

BIG IMPACT

De herpositionering heeft ervoor gezorgd dat Paul de Boer Bouw nu wordt erkend als dé specialist in hoogwaardige bouwprojecten. De vernieuwde identiteit spreekt betere opdrachtgevers aan en de focus op kwaliteit heeft gezorgd voor een sterkere marktpositie.

Ook impact maken? Neem contact op met Maarten.

Account

  • Rob Hoogeveen

Digital

  • Sebastian Brons

Strategie

  • Rob Hoogeveen

Planning

  • Mees Hoogeveen

Design

  • Nando Pawirodikromo

Development

  • Erik Sanders
Volgende case

Guaranteed in Control