Guaranteed in Control
Interflow staat voor kwaliteit, continuïteit en bescherming – van mens, planeet en product. We bouwen aan een duurzame toekomst, samen met onze klanten, medewerkers en partners.
Het klinkt misschien hoogdravend, maar waar technologie en vooruitgang hand in hand gaan, zijn sommige schakels van levensbelang. Zoals een contaminatiebeheerste werkomgeving. En die bieden wij – sterker nog, die garanderen wij.
Door het integraal ontwerpen, bouwen, valideren en beheren van cleanrooms, operatiekamers en Laminar Air Flow-units leveren we de veiligste, meest betrouwbare en duurzaamste oplossingen van Europa. Daarmee zijn we toonaangevend in ons vakgebied en dragen we bij aan vooruitgang. Want vooruitgang is de toekomst.
Dat is zeker. Net als onze garantie.
Interflow. Guaranteed in Control.
THE BRIEF
Interflow is al 50 jaar gespecialiseerd in het bouwen van contaminatievrije ruimtes, zoals clean rooms en operatiekamers. Die kennis en ervaring moeten behouden blijven. Tegelijk is het cruciaal om naar de toekomst te blijven kijken. Interflow zocht een nieuwe merkstrategie en merkidentiteit, om zo een succesvol verleden met een succesvolle toekomst te kunnen verbinden.
SMART IDEA
In plaats van te focussen op campagnes rond het jubileum, begonnen we met het ontwikkelen van een stevige merkstrategie met langetermijnimpact. Met ‘Guaranteed in Control’ als nieuwe merkpropositie. Samen met het Interflow-team vormen we nu een marketingwerkgroep waarin iedereen zijn kennis en ervaring inbrengt. In maandelijkse sessies verzamelen we strategische input die we direct vertalen naar aansprekende content, activaties en evenementen.


BIG IMPACT
Het nieuwe merkverhaal sprak naast klanten, prospects en medewerkers ook veel vakpers aan en zorgde voor extra zichtbaarheid. Ook de aanpak met de gezamenlijke marketingwerkgroep sprak veel mensen en organisaties aan. Het merkverhaal kwam hiermee direct tot leven en is nu stevig verankerd in de toekomst van Interflow.


Ook impact maken? Neem contact op met Maarten.
Account
- Maarten Schrama
Strategie
- Rob Hoogeveen
Planning
- Iduna Schrijvers
Digital
- Mees Hoogeveen
Motion
- Wen van Wieringen
Creative
- Pim Gerrits

