de Volksbank

Heb je een uurtje voor een ander?

de Volksbank internal branding

Overtuigend

Bij de Volksbank draait het niet alleen om geld maar ook om een beter Nederland. Samen met NLvoorelkaar maakt de Volksbank zich daarom sterk voor vrijwilligerswerk.

Activerend

Iedere medewerkers van de Volksbank en de gelieerde merken worden daarom gevraagd om ook met een uurtje van hun tijd het verschil te maken.

Tastbaar

Door tips en inspiratie te geven laten we de medewerkers zien wat ze in slechts een uurtje al kunnen betekenen in het leven van een ander.

Toepasbaar

De medewerkers van de 4 merken van de Volksbank spelen zelf de hoofdrol in de campagne. Op het online platform delen zij hun ervaringen en bieden zo weer inspiratie voor de inzet van hun collega’s.

de Volksbank campagne
de Volksbank uurtje voor een ander
de Volksbank uurtje voor een ander nieuwsbrief

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Frits Drijver van Onze Kapel

Frits Drijver

Founding partner / brand strategist

Martin van Rooij van Onze Kapel

Martin de Rooij

Creative director

Iduna Schrijvers Onze Kapel

Iduna Schrijvers

Project manager