hallo,

Is het begin van elk goed gesprek

Overtuigend

Het samengaan van Fieber en Tritel was de perfecte aanleiding om ICT-oplossingen voor het Nederlandse MKB op een nieuwe en verfrissende wijze te presenteren.

Activerend

Contact tussen mensen, producten en technologie was nog nooit zo belangrijk als nu. Wat het doel of de reden ook is, er is altijd communicatie nodig.

Tastbaar

hallo, biedt ICT-oplossingen voor het MKB die eenvoudig, flexibel en toegankelijk zijn. Zodat ICT voor jou werkt en niet andersom.

Toepasbaar

Door middel van een grootschalige introductiecampagne op de radio, op billboards, via online media en sociale kanalen stelde hallo, zich voor.

hallo, merkideniteit
hallo, campaing
hallo, brand strategy
hallo, merkstrategie
hallo, merkidentiteit

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Rob Hoogeveen van Onze Kapel

Rob Hoogeveen

Founding partner / campaign strategist

Olivier Ponsioen Onze Kapel

Olivier Ponsioen

Managing partner / digital strategist

Martin van Rooij van Onze Kapel

Martin de Rooij

Creative director