Brand design, Campagnes, Content, Digital marketing, Kunst & cultuur, Web development
Het Louwman Museum brengt de meest bijzondere auto’s en memorabilia uit de geschiedenis van de automobiel samen in één unieke collectie. Hier worden de meest bijzondere verhalen over menselijke en maatschappelijke vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.
Overtuigend
Het Louwman Museum brengt de meest bijzondere auto’s en memorabilia uit de geschiedenis van de automobiel samen in één unieke collectie. Hier worden de meest bijzondere verhalen over menselijke en maatschappelijke vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.
Activerend
Elke iconische auto in het museum staat symbool voor een bijzonder hoofdstuk uit 130 jaar vooruitgang. Verhalen die interessant zijn voor iedereen, van autoliefhebbers tot gezinnen en toeristen. We nodigen mensen uit om mee te gaan in de verhalen en om de geschiedenis tot leven te zien komen.
Tastbaar
Door de totale merkbeleving in lijn te brengen, neemt de communicatie de bezoeker in elk middel en medium mee in de unieke collectie van dit rijksmuseum van de mobiliteit. Elk middel en medium vertelt een verhaal en maakt nieuwsgierig naar meer.
Toepasbaar
Individuele doelgroepen worden gericht aangesproken, met voor elke groep het voordeel dat het museum juist voor hen aantrekkelijk maakt. Met één overkoepelende merkbelofte, maar gebruikmakend van data om gericht te targetten op behoeftes en interesses. Op de geheel vernieuwde website van het museum komen alle verhalen en mogelijkheden samen. Op dit kleurrijke platform stap je de wereld van mobiliteit binnen en begint je museumbezoek met een inspirerende online proefrit.