Vier merkloze kwaliteit
SupperFood staat al meer dan 145 jaar voor kwaliteit, innovatie en maatwerk in de voedingsindustrie. Als ervaren producent bieden zij een breed scala aan diensten om de klanten te ondersteunen, van receptontwikkeling en inkoop van ingrediƫnten tot productie, verpakking en logistiek. SupperFood werkt nauw samen met hun partners om op maat gemaakte producten te leveren die perfect aansluiten op de klant hun specifieke wensen en marktbehoeften.
THE BRIEF
SupperFood produceert private label-artikelen. Met een eigen productie- en logistieke faciliteit in Nederland en 140 jaar ervaring biedt SupperFood retailers volledige ontzorging: van receptuur tot voorraadbeheer en transport. Ondanks een sterke marktpositie miste het merk een strategie en uitstraling die hun unieke propositie versterkt.
SMART IDEA
We ontwikkelden een merkstrategie die draait om anonimiteit: een unieke beeldtaal waarin de pure producten centraal staan, zonder labels, stickers of merknamen. Dit benadrukt het vakmanschap en de kwaliteit, zonder dat SupperFood zich als merk opdringt. De kern van deze strategie werd doorgevoerd in alle communicatiemiddelen, met de website als belangrijkste pijler.

BIG IMPACT
Het resultaat is een herkenbare en vernieuwende identiteit die perfect past bij de positionering van SupperFood. De nieuwe website straalt expertise, betrouwbaarheid en eenvoud uit en benadrukt de dienende rol en kwaliteit van SupperFood. De nieuwe stijl is leidend in alle communicatie-uitingen, van online tot beursmateriaal.


Ook impact maken? Neem contact op met Maarten.
Account
- Rob Hoogeveen
Digital
- Sebastian Brons
Strategie
- Pim Gerrits
Planning
- Iduna Schrijvers
Design
- Nando Pawirodikromo
Studio
- Mathijs Boogaert