Laat het niet bij mooie woorden blijven

Tim Visser, creative lead

Jij bent ervan overtuigd dat jouw merk echt meerwaarde heeft en je kunt het bovendien mooi verkopen. Dat is een goed begin, want als jij er al niet in gelooft waarom zou je doelgroep dan aandacht aan je geven? Maar het is niet genoeg, want kun je het ook tastbaar maken?

De grootste valkuil voor merken met ambitie is om een investering te doen in een schitterende communicatiestrategie, zo een die de aandacht pakt en mensen ook nog eens zichtbaar activeert, maar die eigenlijk heel veel geblaat zijn maar waar weinig wol aan zit. Achter elke communicatie uiting moet een tastbaar en vooral relevant aanbod zitten. Een voordeel waar je doelgroep echt de waarde van ervaart.

Door niet alleen te kijken naar wat jij wilt vertellen maar juist te ontdekken wat mensen willen horen kun je ontdekken welk argument en aanbod ervoor zorgt dat je relevant wordt. Dan kun je de juiste belofte communiceren en je aanbod in lijn brengen met de wensen van de mensen die je wilt verleiden.

Onze Kapel maakt
het overtuigend

Communiceer met overtuiging. Alleen dan kun je anderen overtuigen. We dringen door tot de essentie van je merk, om te vinden wat jou drijft en onderscheidt. Dan wordt elke boodschap geloofwaardig en relevant.

Onze Kapel maakt
het activerend

Communicatie moet altijd aanzetten tot actie. Door een onderscheidende belofte te combineren met real time data creëren we content en campagnes die je merk activeren en mensen beweegt.

Onze Kapel maakt
het toepasbaar

Communicatie is pas effectief als deze op het juiste moment wordt toegepast. gebruikmakend van alle beschikbare kennis en data. Alleen dan levert een investering het gewenste resultaat op.

Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit