Je commercial tijdens de rust van de Champions League finale? Kan, maar misschien moeten we kijken naar een meer realistische manier om je investering resultaat op te laten leveren.
Je hebt tenslotte geen gigantisch budget nodig om je doelen te bereiken. Je hebt inzicht nodig in de beste momenten en middelen om je doelgroep te bereiken. Een always-on strategie op de gangbare social kanalen geeft je al zoveel mogelijkheden om op een gerichte wijze mensen te communiceren. Het gaat erom wat je doet op het moment dat je de aandacht hebt. Je hebt je openingszin uitgesproken en bent in gesprek, nu gaat het erom dat je de aandacht vasthoudt. Daar heb je wederom geen miljoenenbudget voor nodig maar wel een duidelijke strategie.
Het toepasbaar maken van je communicatieboodschap gaat om de juiste boodschap op de juiste momenten, richting de juiste mensen. Door je te laten leiden door data weet je waar je doelgroep zich begeeft en waar ze naar op zoek zijn. Dan kun jij het gesprek met ze aangaan en een relatie opbouwen. Niet omdat je het hardst schreeuwt maar omdat je relevant bent.
Onze Kapel maakt communicatie toepasbaar. Door eerst naar je ambities te vragen en niet alleen naar je budget te kijken. Zo kunnen we ook merken zonder grootgrutter budgetten groot maken.
Onze Kapel maakt het overtuigend
Communiceer met overtuiging. Alleen dan kun je anderen overtuigen. We dringen door tot de essentie van je merk, om te vinden wat jou drijft en onderscheidt. Dan wordt elke boodschap geloofwaardig en relevant.
Onze Kapel maakt het activerend
Communicatie moet altijd aanzetten tot actie. Door een onderscheidende belofte te combineren met real time data creëren we content en campagnes die je merk activeren en mensen beweegt.
Onze Kapel maakt het tastbaar
Communicatie veroorzaakt pas een beweging als de boodschap relevant is. Als het mensen raakt, met een onderscheidend aanbod en een heldere belofte.