Stuk voor stuk waarden die niet direct terug te zien waren op hun website. Daarom vroegen ze Onze Kapel om een nieuwe uitstraling te ontwikkelen, als hart van hun marketingactiviteiten. Een uitstraling die niet alleen dient als een digitaal visitekaartje, maar het fundament vormt van alles wat er op online marketing gebied plaatsvindt voor Brinkhof.
Brinkhof vroeg Onze Kapel om een nieuwe uitstraling te ontwikkelen, als hart van hun marketingactiviteiten. Een uitstraling die niet alleen dient als een digitaal visitekaartje, maar het fundament vormt van alles wat er op online marketing gebied plaatsvindt voor Brinkhof.
Onze Kapel heeft een website neergezet die gebruik maakt van de bestaande look & feel van Brinkhof maar die extra dynamiek in de merkbeleving brengt. Om te zorgen voor herkenbaarheid terwijl er toch een frisse draai aan de communicatie wordt gegeven. Eenvoudig maar volledig.
Door de mobile first benadering hebben we tijdens de ontwikkeling gezorgd voor een optimale responsive werking. Op elk device bieden we een optimale gebruikerservaring. Gezien internationale focus van Brinkhof, is de website meertalig opgeleverd. En door het gebruikmaken van de juiste teksten en meta informatie hebben we de website zoekmachine vriendelijk gemaakt.