De Nieuwe Kerk

De eeuw van Juliana in De Nieuwe Kerk

Overtuigend

Juliana is in het hoofd en hart van veel mensen. Met de tentoonstelling “De eeuw van Juliana” in De Nieuwe Kerk Amsterdam willen we heel Nederland interesseren om de expositie te bezoeken.

Activerend

De honderden stukken van Juliana gebruiken we om de tentoonstelling tot leven te wekken. Van de wieg waarin ze is geboren. Langs kiekjes uit haar studententijd. Tot haar glamoureuze galajurken. Bezoek de eeuw van Juliana.

Tastbaar

Met een gerichte social campagne laten we de doelgroepen in de SEE fase kennismaken met de tentoonstelling. Na ze in de THINK fase de vele gezichten van Juliana te tonen gaan we ze in de DO fase activeren om tickets te kopen.

Toepasbaar

Met de inzet van radio spreken we een bredere doelgroep aan. Want de tentoonstelling is niet alleen interessant voor de mensen die Juliana in hun leven hebben meegemaakt. Ook voor de nieuwe Nederlanders en de jongere doelgroep is het verhaal over Juliana bijzonder.

Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit