Madurodam

Er is zoveel te doen in Madurodam

Onze Kapel biedt alle specialisaties die nodig zijn om merken te activeren en mensen te bewegen. Met de juiste boodschap, op het juiste moment. Door inspiratie te combineren met concrete data maken wij merkboodschappen onderscheidend en zichtbaar. En geven we merken meerwaarde. Bijvoorbeeld met de nieuwe zomercampagne voor Madurodam.

Overtuigend

In Madurodam ervaar je het grootste en beste van Nederland. Waar anders loop je in 1 dag van het paleis op de Dam naar de Euromast, vlieg je over Nederland en red je ons land van het water.

Activerend

Tijdens de zomercampagne ligt de nadruk op het rijke aanbod van Madurodam. Er is zoveel meer te zien, doen en beleven in Madurodam. De perfecte attractie voor jong en oud, moet je meemaken.

Tastbaar

Het thema ‘Er is zoveel te doen in Madurodam’ komt tot leven. Vanuit de ogen van het kind wordt je overspoelt door alle bijzondere attracties van dit unieke park.

Toepasbaar

Door de heldere belofte te vertalen naar een eenduidige visuele boodschap en deze toe te passen in een breed spectrum aan media en middelen creëren we herkenbaarheid in beeld en geluid.

Meer weten over wat Onze Kapel voor jouw merk kan betekenen?

Onze Kapel biedt alle expertises voor merken met ambitie. We gaan graag met je in gesprek om te kijken wat wij voor jouw merk kunnen betekenen. Interesse? Plan dan hieronder een afspraak in. Dan zorgen wij voor de lekkerste koffie van Haarlem en verre omstreken!

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Frits Drijver van Onze Kapel

Frits Drijver

Founding partner / brand strategist

Iduna Schrijvers Onze Kapel

Iduna Schrijvers

Project manager

Nando Pawirodikromo Onze Kapel

Nando Pawirodikromo

Head of design