Heerema

We name her Sleipnir

We name her Sleipnir

Sleipnir is het nieuwste paradepaard van Heerema. Deze achtbenige mythe van staal trotseert de grootste oceanen en gaat geen uitdaging uit de weg.

Onze Kapel werd gevraagd voor het concept, de communicatie en productie van de officiële doop in Singapore. Met een team van Nederlandse eventspecialisten werd een bijzondere show ontwikkeld die daarna met lokale partners door ons werd geproduceerd. Een passend event voor een meer dan indrukwekkend schip.

Als basis voor de communicatie werd een speciale illustratie gemaakt die de kracht en grootsheid van Sleipnir in strijd met de elementen weergeeft. Deze illustratie vormde de basis van de uitnodiging en de online uitnodigingstool.

De 300 internationale genodigden werden middels een multimediale show meegenomen in het epische verhaal achter de ontwikkeling en realisatie van Sleipnir. De Nebuchadnezzar fles champagne werd vanaf een hoogte van ruim 60 meter richting de boeg gelanceerd. We name her Sleipnir. May she bring fair winds and good fortune to all who sail on her.

We name her Sleipnir
We name her Sleipnir

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Rob Hoogeveen van Onze Kapel

Rob Hoogeveen

Founding partner / campaign strategist

Frits Drijver van Onze Kapel

Frits Drijver

Founding partner / brand strategist

Maarten Schrama van Onze Kapel

Maarten Schrama

Head of client services