KPN

Het recept voor een goed gesprek

KPN activatie online

Overtuigend

Om de beste dienstverlener van Nederland te worden, wil KPN met haar klanten in gesprek.

Activerend

Klanten werden persoonlijk uitgenodigd door de topmanagers van KPN om op een informele manier samen een heerlijk diner te bereiden onder de enthousiaste leiding van topchef Pierre Wind.

Tastbaar

80 managers, directieleden en klanten doken de keuken in. Om met elkaar in gesprek te gaan, terwijl zij samen het diner bereiden.

Toepasbaar

De communicatie voor, tijdens en na het diner stond volledig in het teken van een smaakvolle ervaring. Genodigden konden via het speciaal ontwikkelde online platform een voorproefje van de avond ervaren en zichzelf aanmelden.

KPN het recept
KPN het recept voor een goed gesprek
Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit