De lat ligt hoog als het gaat om de nieuwe standaard van hoogwerkers. Tegenwoordig wil iedereen 100% duurzaam, snelheid, voordeel, eenvoud en online. Tijd voor een nieuw merk dat antwoord biedt op de vragen van deze tijd.
Activerend
Een nieuw merk met een naam die zegt waar het voor staat. Een stevig logo geeft body aan het bedrijf. Het volledige assortiment is voorzien van een opvallende turquoise kleur. Extra herkenbaar in elke vorm en op elke hoogte.
Tastbaar
Hoogwerkt is sneller, voordeliger en makkelijker. Volledig online te regelen via de handige website en op te halen bij jou in de buurt. De eerste vestigingen van Hoogwerkt werden geopend in Haarlem, Rotterdam en Groningen. Ter kennismaking ontvingen lokale ondernemers aantrekkelijke introductiekortingen.
Toepasbaar
De campagne werd versterkt via een e-mailcampagne en social media offensief om potentiƫle klanten kwalitatief te bereiken. Hierin speelden we in op de belangrijkste pijlers van het bedrijf: slimmer, duurzamer, voordeliger en de unieke breng-en-ophaalservice. Met slimme banners op basis van locatie, prijzen we de belangrijkste voordelen aan.
Een nieuw merk met een naam die zegt waar het voor staat.