Museum Ons' Lieve Heer op Solder

Je gelooft ‘t niet.

Overtuigend

Het museum Ons’ Lieve Heer op Solder wordt nog te weinig bezocht door Amsterdammers. Echter, de beleving die men heeft na het bezoeken van Ons’ Lieve Heer op Solder is op z’n zachtst gezegd ‘verrassend’ te noemen. Met dat gevoel overtuigen we Amsterdammers van een bezoek.

Activerend

Wie Ons’ Lieve Heer op Solder bezoekt voelt het meteen. Er is hier veel gebeurd. Meer dan je denkt. Met de campagne “Je gelooft ‘t niet” belichten we de geheimen van het Amsterdamse grachtenpand.

Tastbaar

De verschillende geheimen staan in de spotlight in de campagne, waarbij de visuals je terugbrengen naar de tijd van toen. Het maakt meteen nieuwsgierig wat uitnodigt tot een bezoek.

Toepasbaar

De geheimen van het grachtenpand worden onthuld in de campagne die zowel online als offline de doelgroep bereikt. Door gebruik te maken van AI hebben we binnen het budget visuals kunnen creëren om de campagne tot een succes te maken.

Search

Scan Aanvragen

Werken bij Onze Kapel

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit