Kröller-Müller Museum

Kijken is een kunst

Overtuigend

Het Kröller-Müller Museum wil zo veel mogelijk mensen met kunst in aanraking brengen. Om mensen er niet alleen van te laten genieten, maar hen ook actief te inspireren.

Activerend

De tentoonstelling ‘Eerst komt de liefde voor de kunst. Art & Project in het Kröller-Müller Museum’ draait om de relatie van de kunst met het publiek en met de ruimte waarin het werk wordt getoond. Zodat de kijker en de ruimte onderdeel gaan uitmaken van het werk. In het Kröller-Müller ervaar je de werken van Art & Project in optima forma. Zodat jij als kijker het verhaal compleet kunt maken en elk object tot leven laat komen.

Tastbaar

Met kijken is een kunst zetten we de bezoekers neer als hoofdpersoon. Of eigenlijk als eindkunstenaar. Zij leggen met hun blik de laatste hand aan het kunstwerk. Maar hoe doe je dat? Door onze bezoekers actief te inspireren. We helpen met doorkijkjes. Waardoor je juist net een ander deel van het kunstwerk gaat bekijken. We stellen on the spot vragen die ervoor zorgen dat het niet alleen bij de eerste blik blijft.

Toepasbaar

In samenwerking met mediabureau Afdeling Online werd de mediastrategie bedacht en uitgevoerd. Via zowel traditionele als digitale kanalen brengt de campagne het publiek dichter bij de tentoonstelling. Het nodigt uit om de diepere betekenis en het plezier van kunst te verkennen. Daarnaast is de campagne ook zichtbaar in het Nederlandse straatbeeld door een landelijke outdoorcampagne in samenwerking met Ocean.

Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit