BRP Sea-Doo

Live the Sea-Doo life

Overtuigend

Het leven is altijd beter en leuker op het water. Ervaar de Sea-Doo Life en laat alles achter je, terwijl je sneller, spannender en relaxter geniet van elk vrij moment.

Activerend

Of je nu wilt relaxen, eropuit wilt met het gezin, wilt stunten of uitkijkt naar je speciale visplek, Sea-Doo heeft alles om ervoor te zorgen dat jij het leven ervaart zoals jij het wilt.

Tastbaar

In elk deel van Europa wordt op een eigen manier geleefd op en rond het water. Daarom creëren we voor elke markt een eigen platform, vol inspiratie en ervaring. Want iedereen wil hetzelfde, maar dan wel op zijn of haar eigen manier.

Toepasbaar

Voor elk land houden we nauwlettend de doelgroep in de gaten. Elke cultuur is anders en dus ook de manier waarop er op een post wordt gereageerd. Door continu te testen, zoeken we telkens weer naar de ‘sweet spot’ om de post op de juiste manier te boosten en hier een zo hoog mogelijke engagement rate uit te halen. Zo maken we per post een specifieke ‘boosting audience’ die goed aansluit bij de content van de post. Elke post wordt dus opgezet als een specifieke campagne. En met succes. Door elke post als individu te behandelen, is de gemiddelde engagement rate gegroeid met 261%.

SeaDoo - Social Media
SeaDoo - Social Media
Door continu te testen, zoeken we telkens weer naar de ‘sweet spot’ om de post op de juiste manier te boosten en hier een zo hoog mogelijke engagement rate uit te halen.
SeaDoo - Social Media

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Loes van Fulpen van Onze Kapel

Loes van Fulpen

Head of digital

Robin Hornman van Onze Kapel

Robin Hornman

Digital designer

Sebastian Brons van Onze Kapel

Sebastian Brons

Data architect