Hermitage

Love Stories

Overtuigend

De tentoonstelling Love Stories in de Hermitage Amsterdam is een ode aan de liefde. In meer dan 100 portretten worden de mooiste en meest spraakmakende liefdes verhalen verteld. Van zestiende-eeuwse schilderijen tot moderne fotografie. Liefde in al haar vormen. Van romantiek tot obsessie. En van tragedie tot alles overwinnende liefde.

Activerend

Tijdens de Love Stories nodigen we iedereen die iets met de liefde heeft uit voor een bezoek. Diverse doelgroepen worden aangesproken met spraakmakende activaties. Van een speciale opening tot een dag voor de vrienden van de Hermitage. En van een spannende guerrilla in hartje Amsterdam tot een speurtocht voor kinderen.

Tastbaar

Onze Kapel heeft met de nieuwste deepfake technieken de topstukken uit de collectie letterlijk tot leven gebracht. De liefde tussen koppels die al eerder op het doek of gevoelige plaat werden vastgelegd worden zo nog tastbaarder en spannender. In het mediaplan kregen digitale out-of-home, online en social een voorkeurspositie om beelden in al haar schoonheid te kunnen tonen. Offline is daarbij ingezet als ondersteunende media.

Toepasbaar

De Hermitage Amsterdam zet zich met deze nieuwe tentoonstelling na de afsplitsing met Hermitage Sint Petersburg weer op de kaart van de museumbezoeker. En het door Onze Kapel ontwikkelde communicatieconcept brengt het museum en de wereldberoemde liefdesverhalen daarbij letterlijk en figuurlijk tot leven. Love Stories raakt iedereen!

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Rob Hoogeveen van Onze Kapel

Rob Hoogeveen

Founding partner / campaign strategist

Olivier Ponsioen Onze Kapel

Olivier Ponsioen

Managing partner / digital strategist

Johan de Weert van Onze Kapel

Johan de Weert

Project manager