Onze adviseurs luisteren ook naar wat er niet gezegd wordt
Campagnes, Content, Digital marketing, Finance & legal
Overtuigend
Een adviseur van familiebedrijven gaat een stapje verder dan een ‘gewone adviseur’. Want naast praten over de onderneming komen ook vaak familiezaken aan de orde – direct of indirect. Het gaat daarom vooral om het vertrouwen dat onze adviseurs krijgen. Met dat vertrouwen kunnen zij zorgen voor een langdurige en vruchtbare samenwerking.
Activerend
Door bepaalde woorden in relevante vragen bijna onzichtbaar te maken, benadrukken we het spanningsveld. We zetten aan tot nadenken. De tekst wordt ondersteund door fotografie: samen vertellen die het verhaal. En de adviseurs van Grant Thornton luisteren ook naar wat er niet wordt gezegd.
In de campagne gaan we in op vier specifieke thema’s rond het familiebedrijf: opvolging, duurzaamheid, vermogen en eigenaarschap.
Tastbaar
Uitgangspunt voor de campagne is om een insteek te kiezen die vertrouwd voelt. Geen landelijke campagne die uitlegt wat Grant Thornton allemaal in huis heeft. Maar juist een regionale campagne, waarin de adviseurs zelf een hoofdrol hebben en waarbij zij inspelen op specifieke thema’s die kenmerkend zijn voor familiebedrijven.
Toepasbaar
Deze landelijke campagne met een regionale insteek is van start gegaan in regio Utrecht en Amsterdam. Onze Kapel heeft alle creatieve assets voor deze eerste twee regio’s geproduceerd. Met als insteek dat het eigen communicatieteam van Grant Thornton de volgende regio’s zelf kan produceren.