Pathé

Het meest bijzondere uitje

Overtuigend

Waarom in de file naar de Beekse Bergen als je de spannendste safari kunt beleven bij Pathé? Of naar de Efteling gaan als je bij Pathé in de allerlangste achtbaan kunt zitten?

Activerend

Hoe gaan we deze zomer de Pathé-bioscopen vol krijgen? Simpel, door duidelijk te maken dat Pathé de mooiste vakantiebestemmingen van Nederland heeft.

Tastbaar

Deze zomer boek je bij Pathé de spannendste, leukste en verrassendste bestemmingen met films als de Lion King, Spiderman, Angry Birds, Toy Story, Fast & Furious, Annabelle en Once upon a time… in Hollywood!

Toepasbaar

Naast een outdoor offensief werd de campagne online ingezet via YouTube pre-rolls, Facebook, Instagram Stories, bannering, retargeting en meer. Pathé introduceerde met deze campagne ook direct een hitteplan. Met de uiting ‘Het coolste uitje boek je bij Pathé’ werd ingesprongen op de zomerse temperaturen die tot boven de 40 ºC kwamen. Via diverse weer- en informatiesites en social media werd deze boodschap verkondigd.

Pathe-zomercampagne-angry-birds-onze-kapel
Pathe-zomercampagne-toystory-onze-kapel
Waarom in de file naar de Beekse Bergen als je de spannendste safari kunt beleven bij Pathé?
Onze-Kapel-Pathe-Zomercampagne-narrowcasting

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Rob Hoogeveen van Onze Kapel

Rob Hoogeveen

Founding partner / campaign strategist

Martin van Rooij van Onze Kapel

Martin de Rooij

Creative director