Royal Joh. Enschedé

Representing value since 1703

Overtuigend

Royal Joh. Enschedé heeft meer dan 300 jaar ervaring in het creëren en bewaken van concrete en emotionele waarde.

Activerend

Met een nieuwe propositie en een overkoepelende communicatiestrategie wordt het merk voorbereid op de volgende fase in haar rijke bestaan.

Tastbaar

Met een eenduidige boodschap en een visuele uitstraling verbinden we verleden, heden en toekomst.

Toepasbaar

Door alle diensten en innovaties onder te brengen op één interactief platform, versterken we het overkoepelende merk en zorgen we voor een eenduidig

royal joh enschede brand design
royal joh enschede merkidentiteit
Joh. enschede merkidentiteit

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Olivier Ponsioen Onze Kapel

Olivier Ponsioen

Managing partner / digital strategist

Frits Drijver van Onze Kapel

Frits Drijver

Founding partner / brand strategist

Maarten Schrama van Onze Kapel

Maarten Schrama

Head of client services