Simavi

De schaamte voorbij

Overtuigend

Alleen door open te zijn over menstruatie, doorbreken we wereldwijd het taboe. En gaan we de schaamte voorbij.

Activerend

Door Nederlandse vrouwen te vragen waar zij zich voor schamen als het gaat om menstruatie, zorgen we ervoor dat het onderwerp dicht bij de belevings-wereld van onze doelgroep komt.

Tastbaar

Door prikkelende vragen te stellen werden mensen aan het denken gezet en lokten we reacties uit. De aandacht die we krijgen door onze vraagstelling opent de deur voor het inhoudelijke verhaal van Simavi.

Toepasbaar

Een week voorafgaand aan World Menstrual Hygiene Day startte de campagne op Facebook, Instagram en YouTube. Met een minimaal budget werden in twee weken tijd meer dan 1,5 miljoen mensen bereikt.

Simavi de schaamte voorbij
Simavi social campagne
Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit