Campagnes, Content, Digital marketing, Publieke sector & non-profit
Overtuigend
Mama Cash geeft vrouwen een stem. Door sterke vrouwen in ontwikkelingslanden een podium te geven versterken ze hun boodschap en activeren ze verandering.
Activerend
Kunst beïnvloedt de gemeenschap, het verandert meningen, het geeft waardes door en vertaalt ervaringen in tijd en ruimte. Kunst is communicatie; het maakt het mogelijk om mensen uit verschillende culturen en tijden met elkaar te laten communiceren via beeld, geluid en verhalen. Kunst is het voertuig voor sociale verandering
Tastbaar
Nederlandse kunstenaars die zich inzetten voor en pleiten voor gelijkheid in hun werk, gaan in gesprek met kunstenaars die steun hebben gekregen van het Creating Equality Program. In deze interactie verkennen ze elkaars werk, ideeën en inspiratie. Maar ook over de obstakels die ze tegenkomen in hun werk. Samen werken ze aan een nieuw kunstwerk. Om dit te laten werken, moeten deze makers elkaar verkennen en leren kennen. Deze dialoog over beeldvorming is het onderwerp van het verhaal dat we willen vertellen.
Toepasbaar
Wij vertaalden de dialoog naar specifieke content voor de verschillende fases van de customer journey. In de See fase werd er vooral de focus gelegd om een breed publiek te bereiken met organische content terwijl daarna in de think fase met video content en verhalen van de vrouwen gericht geadverteerd werd op de target audience. De campagne werd daarna gevolgd door een boodschap die gericht was op conversie om zich in te schrijven voor de nieuwsbrief en het doen van donaties.