Het Louwman Museum brengt de jaren 90 tot leven in een spectaculaire nieuwe expositie! Supercars of the 90’s! Dit biedt een unieke kans om mensen terug te brengen naar de jaren 90. We zorgen er dan niet alleen voor dat we autoliefhebbers aantrekken, maar iedereen die een liefde heeft voor de cultuur van de jaren 90.
Activerend
De jaren 90 was een tijd van snel, sneller, snelst. De supercars van de jaren 90 waren adrenaline-pompende machines, net zo hardcore als de muziek en cultuur van die tijd. Deze energie wordt vertaald naar de campagne met dynamische online en outdoor uitingen.
Tastbaar
De campagne vangt de essentie van de jaren 90 met opvallende kleuren, gedurfde grafische elementen en een herkenbare tone-of-voice. Het gebruik van visuele elementen zorgt ervoor dat de boodschap niet alleen gezien, maar ook gevoeld wordt.
Toepasbaar
Deze campagne is een perfect voorbeeld van hoe merken gebruik kunnen maken van nostalgie om een emotionele band te creëren met hun doelgroep. Door te focussen op een herkenbaar en geliefd tijdperk, weet het Louwman Museum niet alleen autoliefhebbers, maar ook een bredere groep mensen aan te trekken.