UBER EATS

Trek in Eats lekkers?

Onze-Kapel-Uber-Eats-actie-trek-in-eats-lekkers

Overtuigend

Bestellen waar je trek in hebt, waar en wanneer je maar wilt. Bezorgd met de snelheid en de service die je van Uber gewend bent.

Activerend

Vanavond Eats bestellen? Door deze simpele maar doeltreffende vraag te stellen, maken we Uber Eats synoniem met het verlangen naar een lekkere maaltijd. We zetten direct aan tot handelen. Het is super simpel om via de app een verse maaltijd te bestellen en dat gaan we bewijzen.

Tastbaar

Door de activerende boodschap te koppelen aan een concreet voordeel maken we het aanbod nog verleidelijker en maken we het wel heel aantrekkelijk om vanavond te kiezen voor een maaltijd van Uber Eats.

Toepasbaar

Door de boodschap gericht in te zetten op de momenten dat de doelgroep aan de avondmaaltijd gaat denken, zorgen we ervoor dat onze boodschap altijd actueel is. Een OOH-campagne in de grootste steden werd ondersteund door online bannering en flyering.

Onze-Kapel-Uber Eats_Campagne_Rotterdam
Campagne-Uber-Eats-Amsterdam
Door deze simpele maar doeltreffende vraag te stellen, maken we Uber Eats synoniem met het verlangen naar een lekkere maaltijd.
OK-Uber-Eats-compagne

Zij kunnen je alles vertellen over dit project

Martin van Rooij van Onze Kapel

Martin de Rooij

Creative director

Wytze Hoogslag van Onze Kapel

Wytze Hoogslag

Creative

Olivier Ponsioen Onze Kapel

Olivier Ponsioen

Managing partner / digital strategist