Campagnes, Content, Digital marketing, Kunst & cultuur
Overtuigend
Deze zomer presenteert het Louwman Museum een zeldzame collectie: 30 unieke voertuigen uit de periode 1914-1930. Deze fragiele, minimalistische creaties van weleer konden uitgroeien tot volbloed racers die schitterden in de Grand Prix. Onder de campagneslogan “Gedreven door eenvoud” hebben we de evolutie laten zien van eenvoudige cyclecars tot geavanceerde racewagens, elk met hun eigen unieke en soms excentrieke design.
Activerend
De cyclecars vormen een cruciaal tijdperk in de autogeschiedenis. In deze periode bloeiden overal kleine fabrieken en werkplaatsen op, waarin een breed scala aan voertuigen het levenslicht zag. Voor het eerst kun je de rijke geschiedenis van deze periode in volle glorie ervaren, allemaal onder één dak. Onze Kapel was verantwoordelijk voor zowel het concept als de productie van de communicatie rondom deze tentoonstelling.
Tastbaar
Naast illustraties en actuele beelden van de collectie worden de voertuigen met historisch beeldmateriaal opnieuw tot leven gebracht. De illustraties van Ruben Ooms zorgen hiernaast voor een kenmerkend en herkenbaar beeld, zowel binnen als buiten het museum.
Toepasbaar
De fascinerende achtergrondverhalen van deze voertuigen vormen perfecte online content die bezoekers in elke fase van hun reis boeit en inspireert. In samenwerking met onze mediapartners hebben we ervoor gezorgd dat deze content ook werd benut in een grootschalige outdoorcampagne.