Louwman Museum

Van Cyclecar naar Grand Sport

Overtuigend

Deze zomer presenteert het Louwman Museum een zeldzame collectie: 30 unieke voertuigen uit de periode 1914-1930. Deze fragiele, minimalistische creaties van weleer konden uitgroeien tot volbloed racers die schitterden in de Grand Prix. Onder de campagneslogan “Gedreven door eenvoud” hebben we de evolutie laten zien van eenvoudige cyclecars tot geavanceerde racewagens, elk met hun eigen unieke en soms excentrieke design.

Activerend

De cyclecars vormen een cruciaal tijdperk in de autogeschiedenis. In deze periode bloeiden overal kleine fabrieken en werkplaatsen op, waarin een breed scala aan voertuigen het levenslicht zag. Voor het eerst kun je de rijke geschiedenis van deze periode in volle glorie ervaren, allemaal onder één dak. Onze Kapel was verantwoordelijk voor zowel het concept als de productie van de communicatie rondom deze tentoonstelling.

Tastbaar

Naast illustraties en actuele beelden van de collectie worden de voertuigen met historisch beeldmateriaal opnieuw tot leven gebracht. De illustraties van Ruben Ooms zorgen hiernaast voor een kenmerkend en herkenbaar beeld, zowel binnen als buiten het museum.

Toepasbaar

De fascinerende achtergrondverhalen van deze voertuigen vormen perfecte online content die bezoekers in elke fase van hun reis boeit en inspireert. In samenwerking met onze mediapartners hebben we ervoor gezorgd dat deze content ook werd benut in een grootschalige outdoorcampagne.

Louwman Cycle Cars - advertenties
Louwman Cyclecars - Snelwegmast
Louwman Cyclecars - Social uitingen
Louwman Cyclecars - Het museum
Louwman Cyclecars campagne - out of home
Louwman Cyclecars - informatie
Louwman Cyclecars - Magazine
Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit