De eerste editie van WOW talks in Onze Kapel

Eerste middag van de WOW talks - Kunst van communicatie

W🔥W! Voor een aantal klanten uit de museumbranche organiseerden we de WOW talks: ‘De kunst van communicatie’. Dit evenement bracht enkele sprekers samen om te discussiëren over actuele thema’s, waaronder AI, de samenwerking binnen de branche en de kunst van het boeien van de doelgroepen.

De middag begon met een boeiende presentatie van Tim Schouten, oprichter van Billy Grace. Een bedrijf dat zelflerende oplossingen biedt voor online marketing. Het verhoogt de precisie, intelligentie en efficiëntie van je campagnes. Het doel? Marketeers bevrijden van constante data-analyse en herhalende taken, zodat ze meer ruimte hebben voor creativiteit en strategie. Toekomst van marketing? AI-gedreven platformen!

Daarnaast deelde Martin de Rooij, vertegenwoordiger van de Museumvereniging, zijn inzichten over het creëren van een toekomstbestendige museumsector die de samenleving verbindt. Martin ging in gesprek met de musea. Wat kunnen we van elkaar leren als aanjagers binnen de museumsector?

De middag werd afgesloten met een presentatie van Niek Nellen, culturele marketeer van Afdeling Online. Niek is een bevlogen culturele marketeer met meer dan 8 jaar ervaring in de muziek- en museumwereld. Hij vertelde over de kunst van het boeien van jouw doelgroepen en het vinden van hun digitale habitat.

De eerste editie van de WOW talks beloofde niet alleen inspirerend te zijn, maar ook het begin van een reeks boeiende ‘talks’. We kijken al uit naar de volgende WOW talk waarin we weer onze kennis gaan delen over een volgend actueel onderwerp!

Eerste middag van de WOW talks - Kunst van communicatie
Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit