Creëer fans door je merk tot leven te brengen.

Een event is het enige communicatiemiddel waarbij je alle zintuigen van je doelgroep kunt beïnvloeden.

onze werkwijze >

Resultaten uit het verleden

Event Marketing volgens Onze Kapel

Echte betrokkenheid van je doelgroep realiseer je niet met alleen een pakkende campagne of een scherpe aanbieding.

Om een vaste plek te bemachtigen in de hoofden van je doelgroep is het nodig om je merk in al zijn facetten tot leven te brengen – alleen dan worden klanten ook fans. Live communicatie is hét medium om je merk te laten zien, horen, voelen, ruiken en proeven.

KPN Kick-Off

KPN begrijpt dat de mensen die voor het merk werken hun grootste waarde vertegenwoordigen. Om alle medewerkers in het land te motiveren en informeren wordt er elk jaar een bijzonder moment georganiseerd om iedereen voor te bereiden op de kansen en uitdagingen van het volgende jaar.

"Live communicatie is hét medium om je merk te laten zien, horen, voelen, ruiken en proeven"

Maarten Schrama, event specialist

Jouw event laten organiseren door Onze Kapel

Elk evenement of elke activatie, intern- of extern gericht, start met het vooraf definiëren van de doelstellingen en de beoogde doelgroep(en). Wat willen we met het event bereiken? En bij wie?

Op basis van de doelstellingen en de overige randvoorwaarden, zoals het budget en de locatie, gaan we aan de slag met een projectteam, samengesteld uit event- en communicatiespecialisten. Het is daarbij vooral van belang om niet alleen met een goed idee te komen dat in lijn ligt met waar het merk voor staat, maar ook om goed te kijken naar de haalbaarheid en de beleving bij de doelgroep.

  • Conceptontwikkeling (creatie gaat aan de slag met het idee voor het event)
  • Uitwerking concept (bepalen definitieve invulling en opstellen begroting)
  • Opstellen organisatieplan (vastleggen van alle taken en verantwoordelijkheden van de betrokken partijen)
  • Productie en projectmanagement (produceren van alle productionele en organisatorische onderdelen en opstellen draaiboek)
  • Uitvoerbegeleiding (tijdens uitvoer zorgdragen voor een goede voortgang)

De organisatie van een event kent diverse deliverables, zoals het eventconcept en de invulling van het programma, het communicatietraject, een taakstellende begroting, de tijdsplanning, eventuele vergunningen, een logistiek plan, een veiligheidsplan, technische tekeningen en plattegronden, en een regieschema. Dit alles wordt samengevat in een draaiboek, dat bindend is voor de uitvoering van het event.

Kennismaken?

Event marketing bij Onze Kapel start met persoonlijk contact. Kennismaken met een van ons? Stuur een bericht en wij nemen contact met je op.

Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit