Loes beleeft de Sea-Doo Life in Finland

Voor onze klant BRP Sea-Doo begeleidde Loes onlangs een productie in Finland gedurende een meerdaagse safari op waterscooters. De crew liet gedurende 3 dagen meerdere influencers en sporters kennismaken met de ‘Sea-Doo Life’.

De populariteit van waterscooters in Scandinavië wordt flink onderschat. Door de vele meren en rivieren is dit een handig en vooral leuk vervoersmiddel. Naast dat het je snel van punt A naar B brengt, kan je er ook goed mee watersporten, vissen, en toeren. Allerlei activiteiten die terugkwamen in het programma van deze Luxperience.

Dit event hebben we natuurlijk op content marketing gericht. Niet alleen voor en tijdens het evenement, maar ook een lange periode hierna is gebruik gemaakt van de geschoten content. Daarnaast werden niet alleen de kanalen van onze klant zelf gebruikt, maar ook de invloedrijke profielen van de influencers die te gast waren hebben veel content gedeeld.

Loes verzorgde de regie van deze producties, en nam zelf de rol als vlogster voor Story content dat geplaatst werd op het algemene Instagram-account van Sea-Doo.

Meer weten over deze productie? Loes vertelt je er graag meer over.