Web development

Onze Kapel bouwt, onderhoudt en optimaliseert online middelen. Van een digitaal visitekaartje tot webwinkels en volledige backbones.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

Louwman Museum

De nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie van het Louwman Museum maakt de geschiedenis van de vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.

hallo,

Het nieuwe ICT merk hallo, draait om echt contact. Daarom is ‘hallo’ de kern van het merk, van de unieke naam tot de merkstrategie en alle interne & externe communicatie.

LLokaal

Om iedereen de kans te geven om zich een leven lang te blijven ontwikkelen initieerde MBORijnland een platform voor beroepskeuze en oriëntatie. Wij bouwden het nieuwe merk, van naam tot strategie en communicatie.

Royal Joh. Enschedé

De naam Joh. Enschedé is synoniem voor het beroemde Nederlandse papiergeld. In de nieuwe merkpropositie en communicatiestrategie komt verleden en toekomst samen.

Sibarth

Hoe luxe jij je vakantie ook wilt hebben op St. Barths, Sibarth regelt het. Eilandbezoekers moeten dan ook direct vanachter hun computer de luxe van ‘ons’ eiland ervaren. En weten dat bij Sibarth alles mogelijk is.

Louwman Museum

Meer dan 30 dwergauto’s waren te bewonderen tijdens een unieke tentoonstelling in het Louwman Museum. Een fascinerend overzicht van experimentele voertuigen uit de jaren vijftig.