Het Waardepropositie Canvas is een beproefde methode voor marketeers. Het brengt de échte toegevoegde waarde van jouw merk in kaart. Voor ons is het Waardepropositie Canvas het startpunt voor ieder Brand-activation project. Vraag het Waardepropositie Canvas hier aan en ga direct zelf aan de slag!
Het Waardepropositie Canvas is een beproefde methode voor marketeers. Het brengt de échte toegevoegde waarde van jouw merk in kaart. Voor ons is het Waardepropositie Canvas het startpunt voor ieder Brand-activation project.
Vraag het Waardepropositie Canvas hier aan en ga direct zelf aan de slag!
Het Waardepropositie Canvas is een beproefde methode voor marketeers. Het brengt de échte toegevoegde waarde van jouw merk in kaart. Voor ons is het Waardepropositie Canvas het startpunt voor ieder Brand-activation project.
Vraag het Waardepropositie Canvas hier aan en ga direct zelf aan de slag!
Het Waardepropositie Canvas focust op het probleem dat jouw product/dienst oplost voor de klant. Want hier ligt de échte waarde van jouw merk. Het Waardepropositie Canvas dient als ‘Wake Up Call’. Want we zijn vaak té gefocust op het innoveren van ons product of dienst, zonder dat we nagaan of dit ook daadwerkelijk van toegevoegde waarde is voor onze (potentiële) klanten.
Het canvas zet het aanbod van jouw merk tegenover de problemen die jouw klant opgelost wenst te hebben. Het is de ‘fit’, of juist de mismatch tussen deze twee kampen die de toegevoegde waarde van jouw merk blootlegt.
Probeer het nu zelf
En laat je verbazen over de uitkomst! Vraag het Waardepropositie Canvas aan en we sturen een document toe die je stapsgewijs meeneemt in het proces.