Digital Marketing bij onze kapel

Wij creëren, beheren en promoten online communicatie. Door data gedreven creativiteit doelgericht in te zetten en constant te optimaliseren

Onze kapel koffie Haarlem
De Nederlandse Kluis - Logo
Köller Muller - Logo
De Volksbank - Logo
Kieskeurig - Logo

Zo werkt onze kapel

"Lorem ipsum dolor sit amet

Aandacht van mensen, voor jouw merk.

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Sed in tincidunt mi."

- John Doe

Onze aanpak

Aandacht van mensen, voor jouw merk.
Zo werken wij en dit is wat ons werk jou geeft.

Op basis van de merkstrategie werkt het team een marketing en communicatiestrategie uit. Hieruit blijkt welke campagnes en boodschappen ontwikkeld dienen te worden overtijd. De volgende resultaten komen uit de marketing en communicatie strategie:

  • Marketing funnel
  • Marketing planning en inkoopbudget
  • Communicatie plan

 

Heeft jouw merk nog geen merkstrategie? Kijk wat wij voor je kunnen betekenen. 

Op basis van het communicatieplan dat is opgesteld in de define fase kunnen we aan de slag met de conceptontwikkeling en uitrol van de verschillende assets ten behoeve van het communicatieplan.

De assets die we ontwikkelen worden bepaald n.a.v. een materiaal bon die aansluit bij het communicatie plan.

De ontwikkeling van de website bestaat uit verschillende fases. We beginnen met het inventariseren van het programma van eisen. Gezamenlijk inventariseren we aan welke technische en functionele eisen de website moet voldoen. Dit leggen we vast in het technisch en functioneel ontwerp. Vervolgens zullen we op basis van persona’s user-stories definiëren om te identificeren wat de website als oplossing dient te bieden.

Dit vormt de basis van de design fase. Hierin gebruiken we de user-stories om middels het design en functionaliteiten van de website oplossingen te bieden voor de gebruiker. Afhankelijk van de branch en de gebruikers wordt er gekozen voor mobile-first design of desktop design. We zullen eerst designen door middel van wireframes. Nadat hier een overeenstemming over is bereikt gaan we verder met het complete design. Doordat de technische, functionele eisen en het desig nu bekend zijn gaan we aan de slag met web-development. Dit doen we op basis van sprints. Samen met de opdrachtgever bepalen we prioriteiten in welke volgorde we bepaalde zaken opleveren om zo snel mogelijk naar een MVP toe te werken. 

Alle middelen zijn nu aanwezig om te beginnen met marketing activiteiten. Nu moeten we nog zorgen dat we onze uitingen daadwerkelijk online kunnen uitrollen. 

Hierbij kijken we naar de infrastructuur van de online marketing activiteiten. Is alles ingericht om live te kunnen gaan met campagnes. Worden conversies op de website correct doorgemeten? Zijn er accounts voor Google services en Social media platformen? Is alles gekoppeld aan de juiste betaalgegevens? Staan de cookies correct ingesteld? Als dit allemaal in orde is kunnen de campagnes live!  

Gezamenlijk met ons team kijken we naar de lange termijnvisie  

Kom in contact

Aandacht van mensen, voor jouw merk. Zo werken wij en dit is wat ons werk.

Onze kapel koffie Haarlem
Search

Scan Aanvragen

Open sollicitatie

GA4 Medium

GA4 Small

Performance Inzicht & Actieplan Audit

Performance Inzicht Audit

UX/CRO Inzicht & Design Audit

UX/CRO Inzicht Audit

Brand Design Uitgebreide Audit

Brand Design Standaard Audit