Brand design

Onze Kapel maakt merkwaarden zichtbaar en tastbaar. Door de inhoud een vorm te geven die herkenbaar is en consistent blijft.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

Louwman Museum

De nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie van het Louwman Museum maakt de geschiedenis van de vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.

hallo,

Het nieuwe ICT merk hallo, draait om echt contact. Daarom is ‘hallo’ de kern van het merk, van de unieke naam tot de merkstrategie en alle interne & externe communicatie.

LLokaal

Om iedereen de kans te geven om zich een leven lang te blijven ontwikkelen initieerde MBORijnland een platform voor beroepskeuze en oriëntatie. Wij bouwden het nieuwe merk, van naam tot strategie en communicatie.

Zwic

Applaudisseer, maar geef ook voor zorgverleners! Bij Onze Kapel droegen we ons steentje bij aan dit fantastische initiatief van Stichting Zorg na Werk in Coronazorg.

Royal Joh. Enschedé

De naam Joh. Enschedé is synoniem voor het beroemde Nederlandse papiergeld. In de nieuwe merkpropositie en communicatiestrategie komt verleden en toekomst samen.

Madurodam

Madurodam is één en al beleving. Van de miniaturen tot de vele attracties. In de nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie nodigen we je uit om het zelf mee te maken.