Brand activation

Onze Kapel activeert merken. Offline, online én live. Om mensen steeds opnieuw te bewegen.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

Louwman Museum

De nieuwe merkbelofte en communicatiestrategie van het Louwman Museum maakt de geschiedenis van de vooruitgang tastbaar en toegankelijk voor iedereen.

BRP Sea-Doo

Er is meer te beleven op het water. De Sea-Doo community in de grootste markten van Europa worden dagelijks getrakteerd op inspiratie en jaloersmakende ervaringen.

Pathé

Hoe gaan we de Pathé bioscopen vol krijgen wanneer het buiten volop zomer is? Simpel, door de nieuwste films neer te zetten als het perfecte zomeruitje voor de hele familie.

hallo,

Het nieuwe ICT merk hallo, draait om echt contact. Daarom is ‘hallo’ de kern van het merk, van de unieke naam tot de merkstrategie en alle interne & externe communicatie.

Zwic

Applaudisseer, maar geef ook voor zorgverleners! Bij Onze Kapel droegen we ons steentje bij aan dit fantastische initiatief van Stichting Zorg na Werk in Coronazorg.

UBER EATS

Om Uber Eats in de de grote steden te activeren werd ons gevraagd om een campagne te ontwikkelen die het merk zichtbaar maakt en mensen direct aanzet tot bestellen.