Brand activation

Onze Kapel activeert merken. Offline, online én live. Om mensen steeds opnieuw te bewegen.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

Pathé

Waarom in de file naar de Beekse Bergen als je de spannendste safari kunt beleven bij Pathé?

Sea-Doo

Het leven is altijd beter en leuker op het water. Ervaar de Sea-Doo Life en laat alles achter je.

Uber Eats

Bestellen waar je trek in hebt, waar en wanneer je maar wilt. Bezorgd met de snelheid en de service die je van Uber gewend bent.

NPO Radio 4

Met haar aanscherpte positionering wil NPO Radio 4 een breder publiek interesseren voor klassieke muziek. Onze Kapel ontwikkelde een campagne die deze ambitie intern en extern activeert.

NPO FunX

FunX is de grootste urban zender van Nederland. Met de beste urban, hiphop, drum&bass et cetera, knallen de DiXte beats letterlijk uit je speaker.

Pathé

Pathé wil iedere bezoeker een echte sterren- behandeling geven. Om de echte fans te belonen werd er een loyalty programma gecreëerd, je bij elk bezoek verrast met bijzondere extra’s.