Het succes van elke boodschap begint bij de mensen die het merk uitdragen. Pas als je belofte intern wordt gedragen kun je het overtuigend communiceren.
Met haar aanscherpte positionering wil NPO Radio 4 een breder publiek interesseren voor klassieke muziek. Onze Kapel ontwikkelde een campagne die deze ambitie intern en extern activeert.
Brand activation, Campagnes, Digital marketing, Internal branding, Technologie & media & communicatie
NPO 3FM heeft een nieuwe huisstijl en propositie. Vanuit het merkgeloof ‘Music starts here’ ben je bij 3FM de eerste die alles te horen krijgt over muziek, content, festivals en wat al niet meer.
Event marketing, Internal branding, Technologie & media & communicatie
Het samengaan van Fieber en Tritel was de perfecte aanleiding om ICT-oplossingen voor het Nederlandse MKB op een nieuwe en verfrissende wijze te presenteren.
Brand activation, Brand design, Campagnes, Content, Digital marketing, Internal branding, Merkstrategie, Technologie & media & communicatie, Web development
Onze Kapel werd gevraagd voor het concept, de communicatie en productie van de officiële doop in Singapore. Met een team van Nederlandse eventspecialisten werd een bijzondere show ontwikkeld die daarna met lokale partners door ons werd geproduceerd. Een passend event voor een meer dan indrukwekkend schip.