Internal branding

Het succes van elke boodschap begint bij de mensen die het merk uitdragen. Pas als je belofte intern wordt gedragen kun je het overtuigend communiceren.

Bekijk alle gerelateerde cases hieronder.

hallo,

Het nieuwe ICT merk hallo, draait om echt contact. Daarom is ‘hallo’ de kern van het merk, van de unieke naam tot de merkstrategie en alle interne & externe communicatie.

LLokaal

Om iedereen de kans te geven om zich een leven lang te blijven ontwikkelen initieerde MBORijnland een platform voor beroepskeuze en oriëntatie. Wij bouwden het nieuwe merk, van naam tot strategie en communicatie.

Royal Joh. Enschedé

De naam Joh. Enschedé is synoniem voor het beroemde Nederlandse papiergeld. In de nieuwe merkpropositie en communicatiestrategie komt verleden en toekomst samen.

Legian

Als detacheerder is het lastig contact houden met je mensen. Voor Legian bouwden wij een legendarisch platform waarop alle Legian Legends een thuis vinden.

KPN

Een jaarlijks festival waarin de medewerkers van KPN centraal staan. Om samen successen te vieren en vooruit te kijken naar het nieuwe jaar.

innogy

innogy wil zich blijven ontwikkelen op de energiemarkt. De medewerkers spelen daarbij een belangrijke rol. Want als zij zich ontwikkelen, ontwikkelt het bedrijf zich met hen mee.